Hajósnép blog - a TIT HMHE blogja

Ez a TIT Hajózástörténeti, -Modellező és Hagyományőrző Egyesület blogja. Látogasd meg weblapunkat: Hajósnép.hu

Utolsó kommentek

  • Hajózási Múzeum Zebegény: Marjai Imre sokat dolgozott Édesapámmal. Az Építsünk hajómodellt című könyvében az Apukám hajói va... (2019.02.15. 23:37) 100 éve született Marjai Imre
  • Hajózási Múzeum Zebegény: Marjai Imre sokat dolgozott Édesapámmal. Az Építsünk hajómodellt című könyvében az Apukám hajói va... (2019.02.15. 23:34) 100 éve született Marjai Imre
  • Doki: Megkaptuk a várt választ a szabadkai kiállítással kapcsolatban: a tablóanyag megfelelően törekszik... (2016.12.31. 00:10) Kiállítás Szabadkán
  • Doki: Elérhetővé váltak a Munk Artúrról szóló szabadkai kiállítás megnyitójáról készült első videók: www... (2016.12.30. 12:53) Kiállítás Szabadkán
  • Doki: Elérhetővé váltak a Munk Artúrról szóló szabadkai kiállítás megnyitójáról készült első videók: www... (2016.12.30. 12:51) Kiállítás Szabadkán
  • Utolsó 20

Címkék

1% (3) Admiral Graf Spee (2) adóbevallás (3) adria konferencia (2) adria magyar királyi tengerhajózási rt (4) ákos györgy (3) antal gábor (2) augusztus 20 (2) a magyar hajógyártás 175 éve (8) balatoni hajózás (2) balogh tamas (3) balogh tamás (31) bánsági andor (11) bechler józsef (2) bicskei jános (9) buda motoros (12) buda motoros munkacsoport (11) Caligula (2) carpathia (4) cerberus (2) Címkék (2) csatahajók (2) csokonai hajómodellező szakkör (3) debrecen (4) Dénesi Ildikó (4) De Ruyter (3) Digitális Legendárium (2) Digitális Legendárium Munkacsoport (2) dr. (2) dr lengyel árpád (3) dunaflottilla (2) duna tengerjáró (4) duna tv (2) egyesület (2) élethű hajómodellek (2) előadás (2) első világháború centenáriuma (5) emléktábla (2) és (2) eseménynaptár (3) északnyugati átjáró (2) Euróra Csoport (2) ex kassa (4) Farkas Judit (3) farkas vince (2) fiume (3) Gályarabok (2) gomodell2012 (2) gőzgép (6) gőzhajó (12) györgy ákos (2) habsburg (2) hadihajózás (2) hadikikötő (2) haditengerészet (10) haditengerészetünk (3) haditengerészetünk emlékei (6) Hadtörténeti Intézet és Múzeum (2) Hadtörténeti Múzeum (2) hagyományőrző tagozat (22) hajodesign (2) hajómodell (4) hajómodellek (5) hajómodellezés (3) hajómodellező tagozat (18) hajósnép (21) hajózástörténeti (2) hajózástörténeti kisfilmek (6) hajózástörténeti közlemények (7) hajózástörténeti tagozat (54) hírlevél (5) hmhe (2) hm him (3) hocza istván (3) horthy (3) Horthy Miklós (2) horváth józsef (7) Innováció az osztrák magyar haditengerészetben (3) Izolde Johannsen (5) karácsony (2) képgaléria (4) kiállítás (22) klaszter (2) komárom (3) Kossuth gőzhajó (4) Kossuth múzeumhajó (4) koszorúzás (3) közlekedési múzeum (3) krámli mihály (5) kuk kriegsmarine (4) lajta (74) lajtamonitor hu (24) lajta monitor múzeumhajó (53) lajta ujjászületés (36) leitha (71) leitha emlékév (12) lengyel árpád (2) limes (4) löveg (2) magyar limes szövetség (3) makett (4) megemlékezés (3) MH 1 Honvéd Tűzszerész és Hadihajós Ezred (5) miksa (2) modell (4) monitor (57) munkacsoportok (15) múzéj (3) múzeum (2) múzeumok éjszakája (5) national geographic (3) National Geographic (2) National Geographic Magazin (2) nautica (7) naviga (2) naviga versenynaptár (2) navis lusoria (2) Nemi hajók (2) neszmély (3) nordenfelt (3) Novara (2) óbudai egyetem (2) Otrantó (3) otrantói csata (6) otranto szimpozium (2) pannonia (4) pelles márton (2) pola (3) ripa pannonica (4) római hajózás (5) roncskutatás (3) sajtófigyelő (13) savoya park (2) sms kaiser franz josef (2) sms szent istván (3) sms zenta (2) szent istván csatahajó (6) szent istván csatahjó (2) szoke tisza (25) tengeralattjáró (2) tengerészeti világnap (2) tit (46) TIT (10) titanic (5) tit hajózástörténeti modellező és hagyományőrző egyesület (80) tit hmhe (81) Történelmi Vitorláshajó Makettezők Országos Találkozója (2) tuska lajos (2) újpest (2) veperdi andrás (5) videó (12) zebegényi hajózási múzeum (8) zoltán gőzös közhasznú alapítvány (9) zsigmond gábor (3) zsonda márk (2) Címkefelhő

A NAUTICA - a Magyar Királyi Tengerészeti Akadémia története

2012.03.24. 10:56 TIT HMHE

"A NAUTICA - a Magyar Királyi Tengerészeti Akadémia története" címmel nyílt kiállításunk a balatonfüredi Városi Múzeumban. Bővebb információ honlapunkon található.

5 komment

Címkék: nautica

A bejegyzés trackback címe:

https://hajosnep.blog.hu/api/trackback/id/tr704336728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Martin 1916 2012.03.26. 18:51:21

Látom most már mind egy alapon ott az uszály van elég baja a hajónak így is igazuk van igy könnyebb elintézni vagy meg vályrák míg jön az áradás még jobban és letarol mindent még egy kis lökés kell neki aztán tutira vége.Mondok én a Tiszayachtnak valamit ők is hazugok mint a többi tulajok voltak ők is hazudtak a hajóval kapcsolatban hiába tépem itt a szám úgy is lepereg mindenkiről.Most már tényleg elintézte a sok okos ember.Kíváncsi vagyok ha lemegy az ár hullám próbálnak -e tenni valamit valahogy takarítsák el azt a SZAR uszályt a hajótól mert teljesen rá fog úszni.Miért nem lehetett a dolgok elé menni tudom csak azt várják,hogy sumákollnák el a dolgot,hogy minél kevesebbe kerüljön a dolog.Elképesztő emberek élnek a földön legalább ezt az egyet mentették volna meg Szeged városának és a Szegedi embereknek.Már multkor is említettem lépni fogok az ügyben.Könyörgöm legalább próbálják meg még egyszer menteni a hajót ha lemegy az árhullám meg tüntessék el az uszályt onnan mert ha rá úszik akkor kis esély sem marad valamit találjanak ki.Ennyi esze van a TISZAYACHTNAK IS MOST MÁR SZARNI AZ EGÉSZBE.Kíváncsi leszek mit fognak lépni remélem csődbe megy a kft megérdemelné sajnos sok ember nem tud a dolgokról nagyon ,nagyon hibás a cég is mint,hogy a Szeviép,2000 BEN POPOVICS ÚR AKI TÁPÉNAK AKARTA A HAJÓT KI SAJÁTÍTANI ez is elképesztő hiba volt.A nonprofit tele lóvéval akik sajnálták a pénzt a hajótól.Ez csak a kezdet de elintézem én a dolgokat felteszem a világhálóra a dolgokat nagyon pipa vagyok de még várok lássák meg mijenek is ezek a cégek és milyen hazug a vezetőség aztán meg nézhetik magukat mennyi melojuk lessz.

Martin 1916 2012.03.26. 22:10:25

Na jó kicsit durva dolgokat írtam sokan így vannak .ezzel viszont én felmerem vállalni.Minden tiszteletem azoké akik próbálták megmenteni a hajót és akik foglalkoznak a hírekkel és a nép tudtára adják a szomorú de igazságos tényeket információkat képeket.Még gyszer le írom nem vagyok rossz szándékú ember nem akarok ártani senkinek.Most egy ídőre eltűnök a nyilvánosság elől és nem írók kivárom mitörténik.A világhálóra nem rakok fel semmi égető dolgot.Viszont ez akkor lesz érvényes ha megpróbálják ki emelni a hajót.És vigyék onnan azt az uszályt mert lekaszabolja az egészet.Ez a hajó nem ezt érdemli sokkal több tisztelet jár neki mint amit kapott.Rengetek emberi energiával és műszaki zsenialitással épült.Még egy utolsó esélyt megérdemel mielött mindenki lemond róla.Sajnos ez a történet vége próbáltam egy két dolgot meg tenni de sajnos az emberi össze tartás kevés mikor tenni kell valamit mindenki elbújik.

Martin 1916 2012.03.26. 22:14:13

Minden tiszteletem az önöké nagyszerű cikkeket és híreket közöltek egy időre vissza adták a reményt az embereknek mint úgy a Szőke Tiszának az esélyt ,hogy jobbá forduljon a sorsra.Üdv mindenkinek reméljük még van egy kis remény.

cirkáló 2012.03.27. 13:56:34

Tisztelt Martin 1916!
Ön rossz helyen kommentelt.Ez a cikk a Nautika kiállításról szól és nem a Szőke Tiszáról.Elhiheti, hogy a hajón és a hajóért dolgozó önkéntesek mindent megtettek, hogy a hajót megmentsék.
Úgy gondolom nem méltó a bloghoz a hangnem amit az indulata szült.Horváth József kapitány úr kitűnő kiállítása megérdemli, hogy a cikk után róla essen szó.
Aggodalmát megértem, de kezeljük helyükön a dolgokat.

Martin 1916 2012.03.27. 20:23:31

Igaza van elnézést kérnék önöktől.Természetesen több ilyen hang nemű levelet nem fogok írni az ön oldalukon.Elhiszem,hogy mindent megtettek e felől nincs és nem is volt kétségem.Valóban megérdemli Horváth József kapitány úr nagy szerű dolog ez.És minden tiszteletem az övé és önöké.További hasonló sikereket kívánok önöknek.